"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

wtorek, 29 stycznia 2013

Życie ma sens jeśli tylko uwierzysz w siebie !

Na swoim przykładzie widzę, że na prawdę w życiu można osiągnąć wiele. Potrzebna jest tylko determinacja i mówiąc determinacja przypomniała mi się jedna piosenka.

Tak owszem piosenka pochodzi z filmu i w dodatku z filmu na Disney Channel ale ma coś w sobie.

Dodałam z tłumaczeniem na Polski, bo niektóre słowa są na prawdę bardzo silne i trafiają do nas.


Ok w każdym bądź razie, mam na myśli to, że jeśli czegoś bardzo pragniecie to po prostu usiądźcie weźcie kartkę papieru i napiszcie sobie wasz cel i drogi rozwiązania tzn. co musicie zrobić by osiągnąć to co chcecie. Piszcie szczegółowo np: Nie tylko, że musicie zarobić kasę, ale też napiszcie ile i w jaki sposób :)

Mając na myśli te cele nie mówię tylko o rzeczach materialnych, bo jeśli np: pokłóciłyście się z przyjaciółką to waszym celem może być Zaprzestanie kłótni i rozmowa o tym co się złego stało z waszą przyjaźnią.

Ja już wiem, że czeka mnie poważna rozmowa z moją przyjaciółką, dlatego i wam radzę jeśli macie coś do zrobienia zróbcie to teraz, bo potem może być za późno !


Trzymajcie się robaczki :* :*

2 komentarze:

  1. No piosenka nawet mi się podoba xddd
    Zostałaś otagowana na moim blogu: http://soulmusicdreams.blogspot.com/2013/01/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. niby taki głupi serial na disney chanel a jednak fajne : D
    zapraszam http://littleroseflowers.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń