"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Rozwojowiec- Chcesz coś osiągnąć ?

Postanowiłam lepiej się uczyć.
Troszkę olałam pierwsze półrocze i dlatego wiem, że teraz muszę coś zmienić.
Chęci są, organizacja jest, ale jakoś gorzej u mnie z taką dobrą motywacją.
Ale przecież mamy internet więc postanowiłam zasięgnąć rad u ludzi z youtube.
Oglądałam wiele filmików dziewczyn, które pokazywały jak się przygotować do nauki itp., jednak dalej brakowało tej motywacji. I teraz uwaga ! Myślę że znalazłam odpowiedni kanał youtube.

Prowadzi go "rozwojowiec" i podaje wiele sposobów (potwierdzonych naukowo), jak się uczyć. Mówi o motywacji i o wielu rzeczach, które przeszkadzają nam w osiąganiu celów.

A więc jeśli ty też chcesz się zacząć uczyć, to oglądnij kilka filmików tego gościa i spróbuj jego rad !
Na pewno nie pożałujesz !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz