"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

poniedziałek, 14 stycznia 2013

"Nie możemy zrobić nic wielkiego, za to możemy czynić małe rzeczy z wielką radością"

Kiedyś na jednej z lekcji w mojej klasie nauczyciel mówił nam o zawodach przyszłości, że nie warto zdobywać zawodów, które są bardzo popularne i szeroko dostępne.
Wtedy zamarłam, bo ja chciałabym kiedyś zostać psychologiem, a to bardzo popularny zawód.
Spytałam nauczyciela : "A co mamy zrobić jeśli chcemy wykonywać dość popularny zawód ? Jak się mamy wybić ?" On odpowiedział : "Trzeba zrobić coś co nikt do tej pory nie zrobił"

Jakie to są mądre słowa. Dopiero po długim namyśle rozumiem o co chodziło.
Nie ważne, że psychologia jest szeroko dostępna, ponieważ nie każdy psycholog wykonuje swoją pracę z sercem. Jest bardzo mało dobrych psychologów, a ja będę starała się już teraz przygotowywać, by kiedyś powiedzieć sobie samej : "Tak. Jestem dobrym psychologiem"

Nie realne ?!?

Nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko rzeczy trudne do wykonania...

Nie zwracajcie uwagi na to, że wasze marzenia są także marzeniami tysiąca innych osób, bo nie każdy całymi siłami dąży do ich spełnienia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz