"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

wtorek, 22 stycznia 2013

"Każda chwila jest dobra by coś zmienić w swoim życiu"


Myśleliście kiedyś o tym, że może te wszystkie problemy wynikają z tego, że wciąż jesteśmy tacy sami...?


Lubię zmiany. Często przemeblowuje pokój. Coś co kiedyś wydawało mi się nie dla mnie, teraz jest czymś ważnym.


Chcę przynajmniej żeby te trzy lata w liceum były świetne.

Potem będzie co ma być.

Po prostu teraz też czuje, że przydałaby mi się zmiana.



Stwierdziłam, że fajnie będzie rozpocząć nowe życie po feriach, gdy wrócę do szarej rzeczywistości.
Do tej pory czekałam na weekend'y . Chciałam jak najszybciej być w domu.
Teraz chcę by każdy dzień w szkole i poza nią był wspaniały.

Nie bójcie się zmian, jeśli tylko jesteście pewni, że są one dobre.



I pamiętajcie : Do odważnych należy świat ! :)

7 komentarzy:

  1. zgadzam się, do odważnych świat należy! :)

    obserwuję i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, obserwuje :)
    http://tested-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;) , będę czytać i zaparszam do mnie : http://ms-moje-minuty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa tematyka. Zgadzam się z tobą w 100 % -.-
    Będę tu wpadała częściej, bo blog jest interesujący .;D
    Zapraszam do mnie + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog, fajnie i zwięźle piszesz posty c:
    dołączyłam do Twoich obserwujących, mogę liczyć na rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny wygląd bloga i notki piszesz ciekawie.
    Bardzo podoba mi się nagłówek. Jest świetny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo trafne spostrzeżenia :D

    OdpowiedzUsuń