"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

niedziela, 13 stycznia 2013

''Czy to można nazwać powrotem ?"

Nie dawno usunęłam bloga o adresie: onmycd.blogspot.com, a teraz wiem, że potrzebuje tego !
Na blogu mogę podzielić się swoimi przeżyciami.
Jednak wracam z czymś innym. Postanowiłam pisać tu o wszystkim.
Oprócz tego, że na tym blogu możecie poczytać co się u mnie dzieje, bądź jak jest nudno, ale także będę starała się pisać coś co was zainteresuje. Widzę na swoim przykładzie że 16-latki szukają blogów o modzie, o urodzie. Nie wiem czy ja się do tego nadaje ?!? hmm.. zobaczymy.
Ogólnie zanim ktoś wejdzie na tego bloga minie mnóstwo czasu, ale mam nadzieje, że warto czasami poczekać .

A więc w sumie ten post zapewne mało kto przeczyta, ale jednak od czegoś trzeba zacząć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz