"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

wtorek, 22 stycznia 2013

W własnej pułapce.

Nie dawno wróciłam do domu. I dalej powróciłam do siedzenia na laptopie, słuchania muzyki i szukania inspiracji w internecie...

Ogólnie wpadam tak jakby we własną pułapkę.. Marnuje czas, który mogłabym poświęcić na coś bardziej twórczego ale to jest jednak to.. Mam dużo wolnego czasu, więc "korzystam" nic nie robiąc.

 Ale w sumie jakby tak się bardziej zastanowić, to to nic nie robienie dobrze na mnie działa..
np; teraz słucham taylor swift "breathe" ale słuchając lubię czytać tekst piosenki. Czytać ?!? nie no śpiewać, jeśli to co ja robię można nazwać śpiewem, a więc przechodząc do sedna, po prostu przy okazji szlifuje mój j.angielski... 

Polecam taki sposób na naukę poprawnej wymowy słówek :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz