"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

wtorek, 15 stycznia 2013

Co o tym myślisz ?

Na wstępie muszę się pochwalić od wczoraj sumiennie wykonuje ćwiczenia i te poranne i te wieczorne. ;)
Dzisiaj również zanim dobrze zaczęłam dzień, to przebrałam się w sportowy strój i ćwiczyłam..
                                             
Zaraz też idę robić 6 weidera,a le najpierw chciałabym jaśniej przedstawić to czego na tym blogu NIE będzie. Mianowicie, uważam że nie ma sensu abym dodawała jakieś posty typu strój dnia, moje kosmetyki itp. bo twierdze, że jest to bez sensu. Ja wam pokaże że dziś założyłam taki i taki sweter, takie spodnie i co wam z tego ?!?
zaraz będziecie pytać gdzie coś kupiłam, bądź będziecie krytykować mój gust.
Nie chce się w to bawić.
Uważam, że lepiej będzie gdy poruszane na tym blogu będą sprawy bardziej wewnętrzne, jeśli tak to mogę nazwać. Ogólnie nie chce mówić o wyglądzie zewnętrznym, tylko o tym co mi leży na sercu jakie mam przemyślenia na dany temat..

A może poruszę jakieś tematy, które akurat was dotyczą.?
No nie wiem. ale na pewno nie będzie tu żadnych strojów itd. więc jeśli to wam przeszkadza to po prostu nie marnujcie czasu na mojego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz