"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

sobota, 26 stycznia 2013

Pytania dla nominowanych do Liebster Award !

1.Dlaczego założyłaś bloga ?
2.Czym dla ciebie jest blog ?
3.Jakie masz pasje, zainteresowania?
4.Najbardziej żenująca  sytuacja w twoim życiu ?
5.Co myślisz o moim blogu : www.breathe-luck.blogspot.com
6.Twoje plany na przyszłość ?
7.Pizza, czy kebab ?
8.Ulubiony kolor ?
9.Ulubiony film ?
10.Ulubiona książka ?
11. Jakiej muzyki słuchasz (podaj nazwę zespołu, wykonawcy)

P.S Bardzo proszę by te odpowiedzi były rozbudowane :)

Miłej zabawy ! :)

I proszę was napiszcie mi w komentarzu, jak już dodacie posty z odpowiedziami na waszego bloga :)

Dziękuję :*

7 komentarzy:

  1. Proszę bardzo :) http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/2013/01/odpowiedzi-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Blog ! :)
    Zapraszam : http://swiatkoosmetykow.blogspot.com/2013/01/a-wiec.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od niedawna czytam Twojego bloga i bardzo mi się spodobał.
    Jako nowa czytelniczka zapraszam również do mnie : www.loveforsweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) widzę że szybko się rozwijasz <3 Zapraszam w wolnej chwili do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. +1 do obserwatorów :)
    zapraszam
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dodałam :)) http://soulmusicdreams.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałam ;>
    Przepraszam , że dopiero teraz , ale wcześniej nie mogłam :D
    Wspomniałam trochę o Tobie i Twoim blogu : )

    OdpowiedzUsuń