"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

czwartek, 24 stycznia 2013

Liebster Award- Moje odpowiedzi.

Ok. teraz czas bym odpowiedziała na pytanie :)
Przy okazji bardzo się cieszę i dziękuje Oli (http://stronica009.blogspot.com/) za nominacje do Liebster Award. :)

1.Twój ulubiony cytat ?
A więc szczerze mówiąc, to ja nie mam swojego ulubionego cytatu, ale jeśli miałabym podać jakiś jeden, który ma dla mnie ważne znaczenie to jest to :
 "Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej". Myślę, że ten właśnie mógłby być moim ulubionym :)
2.Musisz wybrać 3 życzenia, które chciałabyś, aby się spełniły, o co poprosisz ?
hmm. 3 życzenia. Po pierwsze, aby moja rodzina żyła w szczęściu i miłości, po drugie żebym zdała za dwa lata maturę, po trzecie by moi rodzice byli ze mnie i z mojego rodzeństwa dumni.
3.Twój ulubiony kolor ?
Moim ulubionym kolorem jest:  niebieski.
4.Twoje zainteresowania, pasje, hobby ?
Piłka nożna, gra na gitarze :)
5.Twoje postanowienia na 2013 rok ?
Przede wszystkim mam się lepiej uczyć by coś kiedyś w życiu osiągnąć, oraz żeby coś tak zmienić w swoim życiu, aby te 3 lata w liceum były najlepszymi latami w moim życiu.
6.Ty w 3 słowach ?
Gadatliwa, szalona, nieprzewidywalna.
7.O jakiej karierze w przyszłości marzysz ?
Nie wiem czy to można nazwać karierą, ale chciałabym zostać kiedyś psychologiem.
8. Twoje największe marzenie ?
Moim największym marzeniem jest w przyszłości założyć rodzinę :)
9.Czego w sobie nienawidzisz ?
Nienawidzę, że czasami nie umiem dostosować się do zaistniałej sytuacji, przez co zdarza mi się palnąć coś głupiego. ;(
10.Najgłupsza rzecz jaką do tej pory zrobiłaś ?
O matko !!! Nie wiem... hmmm... w wakacje podpaliłam olej (ale to przez przypadek) :)
11.Najczęściej ubierasz się w...
... ubieram się w spodnie i jakąś bluzkę, ale postanowiłam to zmienić i zaczynam chodzić w sukienkach :)

Ok. to wszystkie pytania. Byłam szczera :)

Dziękuję jeszcze raz za nominację :**

1 komentarz: