"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

sobota, 26 stycznia 2013

Pustka.

Przeraża mnie fakt, że już od poniedziałku znowu wracam do szkoły. Jednak mam w sobie coś w rodzaju takiej motywacji, bo jak już kiedyś wspominałam, moje życie ulegnie zmianom.

Co najważniejsze to chciałabym zmienić siebie nie tylko pod względem wyglądu, ale bardziej mam na myśli moje wnętrze.
Muszę koniecznie poprawić swoje wyniki w nauce !
A poza tym muszę obrać dobrą drogę. Przemyśleć sobie wszystko i zacząć działać.
Chcę być inna. W końcu przestanę ukrywać to co czuję i myślę.
Matkoo ! :)

Jak to brzmi ?!?

"muszę obrać dobrą drogę"

Nie myślcie sobie, że wcześniej byłam nie wiadomo kim, ale to chodzi o to, że po prostu muszę obrać sobie jakiś cel w życiu ...


At the moment, mogę sobie w końcu odpocząć, po całodniowym sprzątaniu. Niestety to nie potrwa długo bo tak zleciał mi ten tydzień, że muszę nadrobić lekcję w 2 dni . Czekają na mnie do przeczytania 2 książki, do tego dochodzi biologia, angielski, niemiecki, wos i wok ;/

Cudowne jest życie licealistki !:p

no także widzicie jakie mam nudne życie, a jak wygląda wasze ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz