"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

niedziela, 27 stycznia 2013

Od jutra.

Niedziela mija nieubłaganie, a już jutro szkoła. I ciesze się z tego względu iż moje życie się zmieni :)
To już nie będzie to samo, co było do tej pory. Koniec z udawaniem kogoś kim nie jestem.

Muszę w końcu wydorośleć i zająć się sobą.


Wczoraj pod wieczór weszłam na bloga przez telefon i po prostu zostałam mile zaskoczona. 6 osób skomentowało mój wpis. I na prawdę te komentarze to były same miłe słowa :)
Bardzo dziękuję, że ktoś w ogóle czyta mojego bloga. :*

I w związku z tymi komentarzami chciałabym wyjaśnić, dlaczego nie dodaje swoich zdjęć.

Po prostu, traktuje trochę ten blog jak miejsce gdzie mogę być sobą ale jednak jako osoba anonimowa.
Dzięki temu mam chociaż trochę pewności, że moi znajomi nie przeczytają moich wpisów.

Trochę boje się dodawać zdjęć, bo nie jestem jakaś ładna i ogólnie nie mam nawet żadnego dobrego aparatu. Dysponuje tylko cyfrówką Olympus (model no.sp-510uz). Poza tym, nawet nie wiem jakiego typu miałyby to być zdjęcia ?!? Ale skoro uważacie że powinny być zdjęcia, to stopniowo będę dodawać jakieś fotki, ale na prawdę szałuuu nie będzie :p


O to pierwsze moje własne zdjęcie :


Od czegoś trzeba zacząć :*


Miłej niedzieli robaczki ! :*:*

2 komentarze:

  1. Hehe... No nieźle :) Ciekawa fotka...
    Zapraszam na opowiadanie:
    everywhere-and-always-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń