"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

środa, 23 stycznia 2013

w ciemnym pokoju.

Zrobiłam małe porządki w salonie i w kuchni. Czeka mnie jeszcze wielkie sprzątanie pokoju + pakowanie.
Jeśli chodzi o pakowanie, to po feriach mój pokój zostanie ponownie wymalowany.
Dlatego muszę wszystkie rzeczy z półek spakować do kartonów i wynieść.
Brzmi przerażająco, ale wszystko ma swoje plusy.
Przy okazji, może znajdę jakieś ciekawe rzeczy, no i w końcu wyrzucę to co jest zbędne :)
Ogólnie postanowiłam również, że po tym całym malowaniu, mój pokój będzie całkowicie odmieniony.

Na pewno zrezygnuje z tylu różnych rzeczy (pamiątek itd.), które tylko zajmują przestrzeń, a są bezsensowne.

Teraz tylko wielki dylemat, jakie kolory wybrać.

A teraz postanowiłam poćwiczyć trochę grę na gitarze, bo ostatnio to zaniedbałam.
 Co najlepsze chyba muszę zaświecić światło, ponieważ śnieg tak pokrył moje okno, że w pokoju jest przerażająco ciemno :)





3 komentarze:

  1. może fioletowy lub niebieski : ) ♥
    świetny blog :D
    pozdrawiam :D
    obserwuje ;)
    zapraszam: yumiiulrich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam niebieski i powiem szczerze lubie ten kolor ale chcialabym sprobowac czegos innego :) fiolet rowniez uwazam ze jest ladny ale mysle ze nie dla mnie ;D ale dziekuje za rady ;**

      Wpadne na pewno do ciebie na bloga ;)

      Usuń
  2. Ja też wzięłam się za porządki, ale strasznie mi nie idzie (może dlatego, że mi się nie chce ?) : D
    Świetny blog, dodałam się do obserwatorów : D
    + zamieściłam odp dotyczącą Chatroulette : D
    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń