"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

niedziela, 13 stycznia 2013

Zaskórnikom mówimy NIE !

Zaskórniki to jeden z najczęstszych problemów, jakie nas dotykają.
Jak się ich pozbyć ?
Sama zadawałam sobie to pytanie.
A teraz powiedziałam stanowcze DOŚĆ !
Dlatego postanowiłam wypróbować kilka metod, które znalazłam na internecie.

1.
Wczoraj zrobiłam tak jak w poleceniu. Wiem, że pewnie po jednym razie nie będzie widać efektów, ale dziś powtórzyłam ten zabieg jednka użyłam tylko wody, sody oczyszczonej i soli (nie dodawałam żelu)
i powiem szczerze, że albo to ja jestem tak zdeterminowana, aż wydaje mi się, że to coś dało, albo po prostu to pomaga.

A więc teraz przez jakiś tydzień mam zamiar ponawiać ten zabieg, a potem przedstawię wam jakie wrażenia mam po tym.



źródło: zszywka.pl (kobiecegadzety.pl)




2.Woda + Sok z cytryny                                                            Hmm.. spróbujemy :)








3.Maseczka cynamonowa- 1 łyżeczka wody niegazowanej i 1 łyżeczka cynamonu. Nałożyć i trzymać ok 5 min.



Obiecuje to wszystko wypróbować i napiszę co o tym myślę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz