"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

niedziela, 13 stycznia 2013

Ćwiczymy !

Co z postanowieniami noworocznymi ?!?

Moim było np: zacząć ćwiczyć !
I już obiecałam sobie, że od jutra zaczynam. Determinacja jest, siły są, grupa wsparcia-hmmm ?!?
Właśnie "grupa wsparcia" .
Jeśli wy też chcecie poprawić swoją formę i przy okazji wymodelować trochę swoje ciało to dołączcie do mnie. Weźcie się w garść i zaczynamy .
Ale na początek pokaże wam co ja będę robiła ;)

Po pierwsze muszę rozciągnąć swoje mięśnie. A więc najprostsze ćwiczenia rozciągające myślę, że wystarczą. Po drugie 6 weidera. I tu zaznaczę, że kiedyś już to robiłam, doszłam do 24 dnia jednak potem zachorowałam i musiałam przestać ćwiczyć (tzn. katar mi nie pozwolił).
Po trzecie bieganie, mam koleżankę, która jest skłonna biegać ze mną, a więc skorzystam z tego :)
Oprócz ćwiczeń, chciałabym zacząć lepiej się odżywiać . Poniżej wklejam zdjęcia z moim planem ćwiczeń ;)

jak schudnąć ?
dieta i sport źródło : zszywka.pl (kobiecegadzety.pl)

 6 weidera . moje pytanie jest taki , ćwiczył ktoś z was te ćwiczenia ? do ilu dni dotrwałyście ? .. pomogły ona ? . mi marzy sie płaski brzuch , nie mam dużo nadwagi może około 2-3 kg . zalezy mi tez żeby w krótkim czasie uzyskać piękny płaski brzuch :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz