"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

niedziela, 27 stycznia 2013

Muszę być z wami szczera.

Słuchajcie, ja jutro wracam do szkoły, a że mieszkam w internacie, a tam z dostępem do neta to słabiutko, to muszę wam powiedzieć, że nie wiem jak to będzie z postami :(

Oczywiście będę się starała dodawać codziennie przynajmniej jedną notkę, ale jeśli mi nie wyjdzie to błagam was nie przekreślajcie mnie od razu.

Na prawdę będę robiła wszystko co w mojej mocy, by być z wami na bieżąco.

W ramach małych przeprosin za to jak wygląda sytuacja postanowiłam dodać dziś post z moim zdjęciem.
Jednak jako, że nadal wolę być osobą anonimową, nie pokaże wam robaczki mojej twarzy :*

Nie smućcie się, nie ma na co patrzeć :p

Po prostu pokaże wam jak się dziś ubrałam i UWAGA tu też podkreślam nie jestem jakąś stylową dziewczyną, także na prawdę to nie będzie nic wielkiego.


Jeszcze raz Was Przepraszam ! :* :*


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda ci się codziennie dodawać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok ok nie przekreślimy :) zapraszam do mnie :)
    nicky-nel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń