"Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca, pokaż, że jesteś wystarczająco silny, aby pomimo problemów wstać i iść dalej."

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Breathe.

Codziennie siadam przed książką do biologii i notuje w moim zeszycie po kolei każdą lekcję.
Wielu rzeczy nadal nie ogarniam. Te całe krzyżówki genetyczne, allele i inne tego typu rzeczy.
Jednak wiem, że muszę. Biologia jest konieczna do psychologii.
Może tak trudno jest mi ją do końca polubić, bo moja nauczycielka jest beznadziejna.
To co piszemy w zeszycie prawie w ogóle nie znajduje się w książce, więc wiedza z zeszytu nie pokrywa się z wiedzą książkową. Wierzcie mi to jest okropne. Czytam coś z zeszytu, uczę się, otwieram książkę jest całkowicie inaczej ... To jakaś masakra.


Na szczęście ten dzień mógł być piękny, sama się o to postarałam.
Miałam trochę wolnego czasu, a więc wyjęłam wszystkie swoje ciuchy z szafy i przebierałam się, próbując różnych kombinacji. To na prawdę było świetne, bo mogłam zrozumieć, że wiele ubrań leży, a są genialne.

I co najlepsze przeszukałam szafę mamusi i również znalazłam wiele ciekawych rzeczy :)


A teraz słucham muzyki i relaksuje się, ponieważ czeka mnie jeszcze dzisiaj przeczytanie całego "Magbeta"

życzcie mi powodzenia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz